Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzone w jednostce
W szkole prowadzony jest rejestr i ewidencja spraw wg jednolitego rzeczowego wykazu akt.
Szkoła prowadzi:
• księgę uczniów
• ewidencję wydanych świadectw ukończenia szkoły i zaświadczeń OKE
• rejestr wydanych duplikatów świadectw szkolnych
• rejestr wydanych legitymacji szkolnych, pracowniczych oraz ich duplikatów
• rejestr pracowników
• ewidencję akt osobowych pracowników
• rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli
• ewidencję czasu pracy pracowników obsługi i administracji
• księgę inwentarzową
• ewidencje: środków czystości, materiały do remontów i napraw konserwatora, przejazdów służbowych, opłat pocztowych
• księgę druków ścisłego zarachowania
• rejestr zamówień publicznych
• rejestr zarządzeń wewnętrznych
• rejestr uchwał
• rejestr kontroli
• rejestr upoważnień
• rejestr skarg i wniosków
• rejestr korespondencji - Dziennik korespondencyjny
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie do sekretariatu szkoły. Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście w sekretariacie szkoły.
W szkole prowadzona jest składnica akt.
Rejestr |
---|